Pravidla turnaje

(překlad Google Translator, originál najdete viz. níže)

  

1. Všichni hráči a činovníci jsou uvedeny v týmu běhy musí být registrovány u svých sdružení a řádně pojištěn pro tento turnaj. Organizátoři turnaje, Ridge Meadows Minor Hockey Association, Planet Ice Arena a Ridge Meadows Arenas, nepřebírají žádnou odpovědnost za zranění způsobené hry úředníci, diváci, hráči a činovníci a zároveň se účastní tohoto turnaje.

2. Všechny hry se hrají za CHA, BCAHA a PCAHA pravidla a předpisy.


3. Spuštění line-up pravidla budou odpuštěny, pro tento turnaj.
a) nejvýše 19 hráčů v týmu, včetně 2 brankářů, se budou moci hrát v nějaké hře
b) Každý vedoucí týmu musí mít seznam hráče Mutual Aid čísla a karty hráčů v jeho vlastnictví, které se poskytují na žádost ředitele turnaje.

4. Pět minut warm-up bude povolen na začátku každé hry. Hra se bude skládat ze dvou 15 minut stop-časových úsecích, led čistý, třetí období, které je 1 / 2 zbývající čas (do max. 20 minut). Časový limit 1 hodina a 45 minut na zápas (včetně warm-up) pro všechny hry.

Všechny hry bude rozhodovat, zda střílet-svázané po regulaci času. V zájmu urychlení natáčení-out, každý trenér má jmenovat 5 hráčů a jejich pořadí na vrcholu scoresheet před každou hru. 5 střelci na obou týmů se bude střídavě pokusí skóre na nepřátelské brankář. Je-li hra ještě svázané po tomto natáčení-out, bude stejná 5 střelci ve stejném pořadí, zadejte náhlého úmrtí-shoot-out se každý tým nemá stejný počet snímků. Toto se bude opakovat, dokud vítěz je rozhodnuto. Žádná náhrada brankářem je povoleno s výjimkou zranění.

5. Bodování v round-robin hra bude založena na 2 body za vítězství, 1 1 / 3 body za vítězství shoot-out, a 1 bod za Shoot-Out ztráty. 0 bodů bude udělena za ztrátu času v regulaci. Tým pořadí se určí po round-robin s vazbami se řeší tímto tiebreakers jak je uvedeno níže:

a) Vítěz round-robin utkání mezi týmy vázána.
b) Nejméně, Äúgoals proti, au mezi vázané pouze týmy. (Hry zahrnující týmy nejsou v kravatě nárazník, budou vyloučeny)
c) nejvyšší počet, Äúgoals pro, au smluvních mezi týmy. (Hry zahrnující týmy nejsou v kravatě nárazník, budou vyloučeny)
d) hodit mincí, jestliže a), b) nebo c), neporušují kravatu.
V případě, že 3-way kravatu, případně tým (y) předpokládá, že mají vyšší postavení než ostatní (y) pomocí b), c) nebo d), rozhodování o tom, který ze zbývajících dvou týmů se řadí vyšší bude vrátit se zpět k porovnání dvou zbývajících týmů pomocí)

6. Tři osoby vykonávajících systém bude použit pro všechny hry.

7. Každý hráč, obdrží zápasu nebo hrubého porušení povinností penále se pozastavuje po zbytek turnaje. Jakýkoli oficiální tým obdrží některou z výše uvedených sankcí bude rovněž pozastavena pro zbytek turnaje.

8. Protesty a odvolání: žádné odvolání bude vyhověno, pokud jde o rozhodčí, AOS rozhodnutí. Ostatní odvolání bude vládl na co nejdříve do turnaje Protest výboru. Jejich rozhodnutí je konečné.

a) Protesty musí být podána do týmu úředníků na Arena Tournament úřadu do 1 hodiny po ukončení hry v otázce.
b) Bude 25,00 dolarů non-vratná poplatek zvládnout každý protest.

9. Běh času se bude aplikovat až po tým dosáhne pěti (5) Cílem vedení i po 2. třetině a vrátí se zastavit čas, pokud povede klesne pod pět (5) cílů.

10. Na základě rozhodnutí výboru turnaje, čistý led mezi 2. a 3. období může být upuštěno.
Pozn.: Jakékoliv dotazy týkající se tato pravidla musí být projednány s ředitelem turnaje před turnajem.




1. All players and team officials listed on the team rosters must be registered with their respective associations and properly insured for this tournament. The Tournament Organizers, Ridge Meadows Minor Hockey Association, Planet Ice Arena and Ridge Meadows Arenas, assume no responsibility for injuries caused to game officials, spectators, players or team officials while participating in this tournament.

2. All games are to be played under CHA, BCAHA, and PCAHA rules and regulations.

3. Starting line-up rules will be waived for this tournament.
a) A maximum of 19 players per team, including 2 goaltenders, will be allowed to play in any game
b) Each team manager must have a list of player Mutual Aid numbers and Player Cards in his/her possession and provide it on request of the Tournament Director.

4. A five minute warm-up will be allowed at the start of each game. The game will consist of two 15 minute stop-time periods; ice clean, third period to be 1/2 of remaining time (up to max 20 minutes). A time limit of 1 hour and 45 minutes per game (including warm-up) for all games.

All games will be decided by a shoot-out if tied after regulation time. In order to expedite the shoot-out; each coach is to designate 5 players and their order on the top of scoresheet before each game. The 5 shooters on both teams will alternately attempt to score on the opposing goaltender. If the game is still tied after this shoot-out, the same 5 shooters in the same order will enter a sudden-death shoot-out with each team being allowed an equal number of shots. This will be repeated until a winner is decided. No substitution of goaltender is permitted except for injury.

5. Scoring in the round-robin play will be based on 2 points for a win, 1 1/3 points for a shoot-out win, and 1 point for a shoot-out loss. 0 points will be awarded for a loss in regulation time. Team standings will be determined after the round-robin with ties being resolved by the following tiebreakers as specified below:

a) The winner of the round-robin game between tied teams.
b) Fewest “goals against” amongst only the tied teams. (Games involving teams not in tie breaker will be excluded)
c) Greatest number of “goals for” among tied teams. (Games involving teams not in tie breaker will be excluded)
d) Coin toss if a), b), or c) do not break tie.
 In the event of a 3-way tie, if any  team(s) are deemed to have a higher standing than the other(s) using b), c), or d), the determination of which of the remaining two teams ranks higher will revert back to comparing the two remaining teams using a)

6. A three person system of officiating will be used for all games.

7. Any player receiving a Match or Gross Misconduct penalty shall be suspended for the remainder of the tournament. Any team official receiving either of the above penalties will also be suspended for the remainder of the tournament.

8. Appeals and Protests: No appeals will be entertained regarding a referee’s decision. Other appeals will be ruled upon as soon as possible by the Tournament Protest Committee. Their decision shall be final.

a) Protests must be filed by team officials at the Arena Tournament Office within 1 hour of the end of the game in question.
b) There will be a $25.00 non-refundable charge to handle each protest.

9. Running time will be applied after a team achieves a five (5) goal lead after the 2nd period and will revert to stop time if the lead falls below five (5) goals.

10. At the discretion of the tournament committee, the ice clean between the 2nd and 3rd period may be waived.
Note: Any questions regarding these rules must be discussed with the Tournament Director prior to the tournament.
 

www.hokej.sommer.cz| www.mooresports.com| www.eurohockeyspartatournament.com | www.MacBRITE.cz